Mossen :/

hejhej bloggen nu
skulle jag betäretta att jag och linnea bråkade men säger inte varför
men nu är vi vänner igen
aa idag såvar jag i skolan SÅKLART
sen gick jag hem och åt melllis
och gick ut med min hund när jag hade gått nästan hela mossenn eller var vi trurken ringde gabbe och fråg mig om jag ville gå till mossen med saga.b märta jonte matilda och han då sa jag okej jag gick hem och lämmnade hem tintin och sprang till mossen sen spela vi lite och det blev lite bråk inget kommer skrivas här :(  :@
och Gabbe och jonte eller Gabbe meeest ha föörrreeennnddrrraaaaatttttttssss :(
matilda♥gabbe
inte bra asså nvi säger inte att dem inte ska vara tsm men han har förendras det är jobbigt :(

Då är det väll samma igen dah :(

aja nu sitter jag och kollar på idol men imorgon ska jag fixa i mitt rum typ och göra något
jag villl vara med någon sms om du vill göra något ;)
äää nu börjar idol
puss <3

//
m
a
t
h
i
l
d
a


Kommentarer
Postat av: hemligt

hej ni har värsta fula bloggen och ni tror ni är så jävla coola men bara så ni vet så är ni ocoola son fan jag hatar er mest av allt puus och kram föresten jag tycker ni är konstiga bays kids

2010-10-16 @ 10:50:09
Postat av: Mathilda :)

Väx upp själv skaffa ett liv !

2010-10-16 @ 11:08:21
URL: http://hunnibunnis.blogg.se/
Postat av: sagish ;)

haha stackars lilla tönt som antagligen inte vet va en IP adress är ! ;)

2010-10-24 @ 10:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0