Länngeeee sen !

förlåtförlåt varit jätte dålig på att blogga har en andledning
aja kommer inte blogga så mycket heller för nu är jag hos mormor och morfar ska sova över till imorgon
fredag sen efter skolan ska jag möta linnea och emma B för emma ska sätta på mirr löshår om hon har hittat det hoppas sen går jag och linnea till tove.s sen ska vi fixa oss till fjorttiissaae haha
aja kjommer säkert bli jätte kul efter dicot har börjat så kommer emma l efter typ 30 min och efter discor är slut så kommer emma.L mamma och hämtar oss och så åker jag hem
till emma.L och slaggar
jag KANKSE hinner blogga men aja tror inte det^
men nu ska jag snart på tennis om 20 min och det kommer
inga bilder idag som att jag sitter vi min mormors laptop
aja kanske ses immorgon
puss


// Mathilda ♥


Kommentarer
Postat av: SHMS - Sarah ;)

aa d är min syrra, om de är videon du pratar om ?



kan visa ngngång :p

2010-10-28 @ 22:02:42
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Mathilda<3

Bra såg söt ut :P

2010-10-29 @ 07:14:53
URL: http://hunnibunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0