hejsan svejsan ;)

tjo bloggen :P sitter och chattar med filip på FB <3
annars så gör ja väll inte så mkt ;P
iaf  så hade jag HK idag
vi fick göra ost sallad asså med sallad gurka ost och äpple ;P
haha
efter skolan så gick ja med enzo och gabbe
och vi typ pratade i mobben med alex killenick xD
och sen så stog jag och gabbe utanför hans hus och skrek ahahahhaha ;)
lite senare kom saga så då gick saga och jag hem
och då åkte jag och handlade på willys :P
haha
men nu har filip loggat ut för han skulle på träning -.- <3
så nu har ja inget att göra ! -.- <3 har skit tråkigt !
men imorgon kommer ju finaaste twiini jit :D<3
då ska vi typ träffa mathilda , gawbbe och jonte :P <3
men nu ska jag gå och titta på idol så ciaoo <3

kisses // sagaaaaa <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0