Hej då bloggen !

Hejsan svessan bloggen idag ska jag
och saga.L
åka till min mammas kompisar kulkul det är typ ute på landet
men mamma har med sig sin data så att vi kan blogga men det kommer inga
bilder då okej ?
aja hoppas det är okej jag kommer hem på söndag så om
man vill nå mig call me !<3
igår på HK gjorde vi hamburghare skit gott mmm <3
sen gick jag och saga.L till skogås centrum och handl godis
sen skulle saga på synt i 20 min så jag satt och vänta på henne
i väntarrummet sålänge och åt mitt godis
efter gick saga och jag till Östar på den typ luft sak om ni vet vad jag mednar
och tog bilder och vidios
bildernar kommer efter inlägget
ialafall så gick vi ditt och tog bilder i en timme typ sen gick vi hemm till
mig för jag skulle till min mormor med lily fredrik mamma och tuva och äta middag
sen satt vi och kolla på idol hemma hoss mormorm
och spela bubble trubble 8
Haha
aja nu måste jag typ packa


Outfiten
som jag ska ha i bilen

Förlåt suddig
Byxor-Cubus
Tröja- linneas :)
mini jackan-gina

Face look

Bjjuuudder
Masckar (stavas)
<3


Bilder från igår <3





SES PÅÅ SÖÖNNDDAAAGGG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0