fy fan !

fy fan va taskigt !
du kan fan aldrig stå för de du gör!
om du bara kunde sagt -
okej jag gjorde fel , förlåt!
men du hittade bara på fler ursäkter !
du kunde inte ens säga förlåt !
de e du som har gjort fel och de vet du !
trodde fan vi va bästa vänner !
men man gör fan inte så mot sina bästavänner!
du va en av dom som betydde mäst för mig,
men du svek mig!
och sen låtsas du att du inte ens vet varför ja e sur !?
fy fan !
du vet vem du är !
det kommer aldrig bli som förut !
och ett litet tack till jossan för att hon iaf försöker !
du vet inte hur det känns !
du fattar väll att ja blir ledsen när du gör som du gör !
ucsh säger ja bara !
hatar dig!
och jag har anledning till det!


//
saga </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0