YEEHHH

Jag kom in på blogg.se asså det funkar typ inte att gå in på
svenska hemsidor :(
så kunde inte blogga :/
alafall nu är jag i iralnd jag har haft skit kul  vi kom förra måndan
och åker på onsdag så fem dagar kvar :)
saknar saga fett mycket
VIIILLL NI VETA EN SAK ?
kankse har betetat för ut men saga kankse följa med mig nästa gång kul va ?
aja jag har varit och kört gokart i förrigår skit kul faktist
det var första gången
aja idag ska vi åka och träffa en kille som heter Johan det är pappas kompis
han ska bjuda oss på lunch
han är skit rik han har ett hus i irland och ett i london och ett i spanien och ett i norrairland typ
och han är i irland 5 dagar sen när det blir helg åker han
över till lodon :P
aja så det är vääl det vi ska  göra idag sen kanske vi ska shoppa änu mer :P
och nu sitter jag brevid min katt och lily
och en sak till det kommer bilder men gammla bilder
för jag har inte med mig sladden hitt och har inte tagit kort heller men jag ska göra
det så laddar jag upp dem när jag kommer hem

// Tillut ¿


SAKNAR DIG :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0