ooouuuufff länge sen !;O

oooouuuufff!
längee sen jag bloggade men har faktiskt inte kunnat för datan hos pappa e
knaaaaas !
så ja men ja bloggar så ofta ja kan !
men iaf det har hänt väääldigt mycke senaste veckan
nu garvar amanda för att jag suger på att stava -.-'
hahaha ;)
men idag hade jag ju hemkunskap
vi gjorde pepparkakor :P
jag var med mina söta små vänner gabbe och toveee :D
haha haha vi är pepparkaks kuuuungarna ;D
haha men iaf nu är jag sur för amanda och saga kom och väntade på mig så
andrea ( HK lärare) gav dom saft och  amanda fick 6 glas och jag fick bara 2 ;O
men ikväll blire tjej-spa kväll hos tove med amanda saga mathilda och jossan :D
najjz va !? vi ska ha avokado mask och massa grejer ! mysigt va !? ;D
aa och imorgon blire bio med mathilda ! :D
vi ska se HP sås ( harry potter och dödsrelikerna ) ;)
men nu ska jag och amanda nörda datan !
tas nog många bilder under kvällen
såå jaa
 
kyssens //

sagaaaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0