FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT

förlååååååååt 
vet att vi har vart sämst på att blogga men det har hänt så himla
mycket på sista tiden så har
värkligen inte hunnit blogga ! "/
men ja
ska bli bättre lovar!

aja iaf
idag var jag med mathilda , emma B, tuva och emma l :) <3
första gången jag träffade emma L ( förrutompå discot)
hon var  jätte söt och snäll :)<3
men viskulle ha varit med charlie men han var sjuk "/
såvivar hemmahos emma och gjorde
lite allt möjligt  ;)
haha :P

aja
nu ska ja kolla lite bloggar såå
pöss på er :) <3


//

SAGAAA


Kommentarer
Postat av: Livan<3

Hej! aso sry men jag ser nästan ETT ändå inlägg från mathilda??.. :$



men aja , jag knner Emma lj ;) <3

och Linnea B :) <33



men jag tycker eran blogg suger!(sajk)

nepp den äger faktiskt<3



Haiida!

2010-11-13 @ 09:15:04
URL: http://bloggarnasflikka.blogg.se/
Postat av: emma l

ehh .. liv ..?

2010-11-16 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0