palla rubrik! :O

hejsan bloggen ehm
ska typ bärreta lite vad som
har hänt eftersom jag inte har hunnit blogga.
iallafall
i fredags så var jag med emma efter skolan och sen så slaggade hon hos mig
sen i går så var ja på fest hos tove
och jag , jossan och mathilda slaggade hos henne
haha vi kunde inte sova för mathilda bärreta en skit skarrie sak om
en mördare.
så vi låg typ och prata hela natten :P
men sen fick vi typ värsta lyx fruckosten :O
as nice (Y)
men sen kom matilda och gabbe och då så var vi med dom ett tag
men sen så drog ja till stallet.
nu har ja typ precis ätit kött och pomfritt med sås ;)
men ska typ kolla lite bloggar nu så
CIAO <3

// sagaaaa



bjuder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0