najs dag :D

hejsan cp bloggen näjjj  ja driver bara :P
men först vill jag säga att jag¨
älskar dejj otroligt mycket mathilda!
idag så var vi ju i gamla stan och det var faktist skit kul
hihi skulle egentligen bara gå me tove men vi gick med linus, lorran, sebbe och marcus
för det blev roligare xD
vi gick lite fel elr rättaresagt vi  gick VILSE :P
men a sen så käkade vi och
efter det så gick vi till ngt museum och det kanske inte direkt var så kul da
men ahahahhahahahhahahahaha
asså det  var typ en gammal kärring som stog och läste på en grej på väggen
och då gick jag förbi
då tog han tag i mig och tryckte sitt paraply
mot mig och ba
- DU SKA LÄRA DIG ATT INTE STÖRA FOLK SOM LÄSER ;S
sen börja jag garva xD
aja sen typ gick vi o köpte glass sen hadde vi
vatten krig i en fontän ;O
haha störda ? vi vet ;)
men sen gick  vi till donken och käkade
haha jag åt en chiken wrap , stor pommes och mellan coola ;D<3
sen typ tog vi tåget hem :)
då flummade jag o linus o saga
sen var jag me amanda  o saga o hadde vatten krig xD

ajja ganska långt inlägg :P<3

KISSES//

saggaaaaa


love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0