hemma !

hejsan bloggen kom
nyss hem från skolan. vi hadde idrott som sissta ämne
vi skulle typ springa två varv runt mossen -.-
men jag har trapat
snätt med foten så
jag , mathilda och Amanda fick gå ist "/
gosh  det är typ sjukt varmt ute så nii kanske
undrar varför jag sitter inne och nördar framför datan ist för att va ute så att jag blir brun ( det behövs)
så är det för att jag sitter och väntar på att emma ska komma hem :)
sen ska vi väll dra till centrum och köpa
slush :)<3
BTW det är bara en vecka kvar tills ja åker till turk - landet :D
men nu sitter jag och kollar på MTV och
kollar bloggar :)
aja här kommer dagens låt :)



kisses//

sagaaa





bjuder stort!

Kommentarer
Postat av: Den bästa Manda <33

Haha vi spela upp den låten medans vi gick.. du ba:

Åh det låter precis som på grönan med the voice(nåt sånt)

Sen sa du typ: det e precis samtidigt!!!!:D. du var typ skit glad :P

2010-05-22 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0