GRATTIS !







                                                             en bild som saga gjorde      <3                                                            som sak saga ska till turkiet kommer sakna henne så jä.vla
                                            mycket så att det inte finns men aja saga hoppas du hare bra
Idag så fyller emma 12
GRATTIS TILL EMMA<3
så idag ska jag efter jag har äti typ packa lite kläder
och sånt för att jag ska på hennes tjejmiddag
det ska bli kul
och sen när allahar gått hem eller ja
jag ska sova över
AJA
nu sitter jag och gör ingnting för klockan är bara
08.54
så ja
snart så ska jag gå och ducha
efter det ska jag packa ihopp
mina kläder och saker jag ska ha med mej
men nu måste jag gå


ganska långt inlägg hoppas saga blir glad :)

GRATTIS EMMA IGEN :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0