friidrotts dag

cha cha bloggen
jag har typ nyss kommit hem från
farsta IP
som ni redan vet så hadde vi ju idrotts dag där
och det gick väll lite sådär   :P
vi var tvungna att springa 1200 meter -.-
ok nu tycker säkert ngn ba: men vafan det är ju skit lätt.
men om ni gör det så fattar ni hur jävla jobbigt det är.
aja skulle typ slagga hos mathilda men kunde inte för vi ska typ grilla och så.



men nu bärettar jag lite om gårdagen ;)
efter skolan så drog jag och saga till henne
sen åt vi mellis och då ringde emma och sen
kom hon.
då drog vi ut och hoppade studsmatta och käkade glass :)
då gick typ emmas syrra becca och mathilda almberg förbi
då såg typ emma att dom hadde tagit hennes spark cykel så då var hon arg  XD
men iallafall så fick hon tbx den
sen så hoppade jag , saga och emmis studsmatta med almberg och becca sen
drog dom till sjöängen.
sen drog jag till stalle och red pärlan.
aa sen åkte ja hem , käkade och tog ett bad :)
sen såg på tv och sen kunde jag inte somna -.-
men  tillslut så gjorde jag ju de ;)

ajaa

här kommer några ego pic


 
     









KISSES//

sagaaa u know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0