vi säljer semlor !

 
 nu ska ja beretta en liten historia som hände mig och emma igår

det var en gång två flickor som hette saga och emma
dom skulle gå och handla bakelser på en affär som kallas turken
när dom kom in i affären sa saga : hur mycket kostar en son där , och så pekade hon på
en citron grej, och då sa gubben i affären: 15 kroonår
saga: ok, jag tar en sån.
och helt plötsligt börjar gubben sjunga : vi säljer semlor, vi säljer semlor, varge fredag, varge daa.
Och saga och emma försökte att inte skratta för dom trodde att han skulle bli arg då
men om kunde inte hålla sig och dom började as garva :P
sen när emma ska betala säger hhon : saga ta en påse
då säger gubben:
amanda vill ha en påse
emma: jag heter faktikt emma :S
gubben : jasååå förtfarande? har du inte bytt namn ??
emma : öö nejjj

sen går dom ut från affären och började skratta så mkt att dom ramla:P xD


SLUT!



KISSES //

SAGAAA




Kommentarer
Postat av: Felicia

Snygg blogg

2010-03-02 @ 11:43:58
URL: http://lillasyrrornaa.blogg.se/
Postat av: Amanda <3

Han trode det var jag eller hur ;P

2010-03-05 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0