till henneh!

älskling ...
du är min andra halva, min luft, mitt allt
du  är den finaste, roliaste, snällaste, underbaraste och bästaste vän man kan ha !
är sjukt stolt för att ha dejj som bästa vän!
vet inte vad jag skulle göra utan dejj!
du e min lilla solstråle som lyser upp min dag
utan dejj skulle jag vara kingen utan k
kommer du i håg när vi kastade i dom där killarnas boll i poolen
och sen satte vi på oss skit konstiga kläder,
satte upp håret i en boll och sminkade oss skit konstigt
elr när vi drev me den där 15 åringen  
elr när vi blev jagade av den där gubben med bil och allt haha
och sen var jätte rädda och då kom  en bil så du sprang o skulle
göm dejj bakom en snö hög men ist ramlade du och blev helt
snöig och jag, pontus och ali bara stog och as garvade xD
vi har sjukt många minnen men om jag skulle skriva upp alla
skulle det ta flera år för vi har skapat så sjukt många minnen på så kort
tid.
vi har typ bara känt varandra i ett år snart men det
känns som jag har kännt dig i helamitt liv !
redan från första gången jag träffa dejj
visste jag att det skulle vara vi två for lajjf !
twini <3 twini föralltid!
du går inte att beskriva med ord.
men jag ger dejj
3 ord 12 bokstäver 0ch en väldigt stor betydelse:
jag älskar dig

KISSES//

en väldigt lycklig sagaa §


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e det bästa som har hänt mig vi sa att det skulle va vi väldigt länge oså blev det älskareej så jävla mkt o kmr aldrig glömma bort dig<3333333twini forever

2010-03-28 @ 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0