LÖRDAG !

hejhej alla blogg läsare  idag skulle vi typ till heron och gör .... vet inte men nu har jag precis varit på hundulstälnig (stavnig) aja så nu ska jag typ ringa några och fråga om dem åka och kolla på bio eller bowla
vet inte än ! men just nu så gör jag ingenting typ bloggar .
IGår var jag med emma♥
vi gjorde ingenting jo vi åkte till city gross (stavnig)
för mamma skulle köpa mat och då köpte jag typ ett kilo godis typ allafall jätte mycket
sen gjorde vi intenting typ spela wii.
Vet in         igår rymde tintin (min hund ) ahah din bussssse
ahahahah ingen vet vad jag skrattar åt förutom emma haha :P ♥


Kommentarer
Postat av: emma sötnos

hahah aa de vet jag jag fick ju värsta paniken.

älskar dej mathilda<3

2010-03-27 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0