FREDDDAAAAG !






Hejhej allihopa idag har jag varit i skolan okej alla
har typ det men aja :P
idag hade vi gympa blev värsta bråket
fast jag vet nästan inte vad det bråka om
aja vi hadde firitt val på gympan idag
jag och några till spelade
fotboll saga spelade något annat :O
aja som sagt jag ska till mormor snart och  Ja.
Snart kommer tuva hem
från skolan men min kusins kompisars kille
har en blogg fett konstig  den heter
http://raaggarna.blogg.se/
åå jag gillar inte killar
som har blogg
aja men nu sitter jag typ och gör ....... jO
ingentig  väntar typ att någon rolig
loggar in på msn
aja jag tror det var igår
jag viktor jonte amanda saga bebis
hadde så kul asså vi hadde halv klass
halva fick gå hem och halva fick gå då jag viktor osv
stanna vi inte vet jag varför
men då satt vi där typ en timme
och hadde sikt kul ingen kan har roligare humor
än oss lovar  vi kan skratt åt balong
alla baaa ÄÄÄÄ  asså vi skrattar
ÅT BALONG FATTA men det är bara när vi är med om jag skulle
säg bara till saga
skulle det inte vara lika kul.
önska att alla hade rolig humor.



MINA PLANER FÖR HELGEN

Fredag : ska till mormor typ så hinner inte vara med någon
lördag : inte vet jag det var något jag skulle gör komer inte ihåg
Söndag: typ ingenting ska kanse ringa bebisen ! <3 :)






pusss !<3

Kommentarer
Postat av: den bästa!

haha inget fattar våran humor xD<3

2010-03-19 @ 16:58:31
Postat av: Mandi <3

Neej igen fattar, men det värsta va..gissa? Jag ramlar(ute) där jag hade ont...som vanligt? :)<3

2010-03-23 @ 20:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0