DU SÄGER ATT DU ÄLSKAR MEJ MEN DU SNACKAR BARA BULSHIET!

HEJSAN SVEJSAN SVENNE BANANER
UT TJATAT MEN JAJJA.
RUBRIKEN HAR INGET MED INLÄGGET ATT GÖRA.
EHM I DAG HAR JAG VART I SKOLAN SÅKLART
MATHILDA OCH AMANDA VAR TYP FETT OMOGNA
PALLAR INTE BÄRETTA VARFÖR.
EHM SEN  HADDE JAG LITE SKOJJSIGT MED GABBE
HAHA VI KOM PÅ EN EGEN SÅNG PÅ MUSIKEN xD
OCH JAG KOMMER ABSOLUT INTE SKRIVA VAD DEN HANDLADE OM xD







MEN EFTER SKOLAN ÅKTE JAG OCH SAGA TILL LÄNNA OCH KÖPTE NYA SKOR 
KÖPTE LIKADANA , SKIIIT SNYGGA (A)<3
 DET E TYP VITA MED GULD PÅ :)<3
SKA TYP KOLLA LITE BLOGGAR OCH TYP LOGGA IN PÅ
MSN OCH FACEBOOK



SNART E DET JUE PÅSK LOV :D
DÅ SKA DIDDI BEJJB KOMMA
SAKNAR MIN LILLA ÄLSKLIING JÄTTE MYCKET JUUUUUE! :O<3

OJUSSTE SARAH CARLSTEN SKA GÖRA EN DESIGN TILL OSS
HON ÄR SJUKT BRA :)<3

MEN NÄSTA GÅNG FÅR FAKTIST MATHILDA FIXA SÅ ATT VI FÅR EN NY
DESIGN FÖR HON HAR ALDRIG GJORT DE !


AJA

KISSES//


SAGAAA <3



Kommentarer
Postat av: always Mee!<3

...... du kunde inte vara med mig men med henne ?

2010-03-24 @ 20:51:18
Postat av: den bästa!

jaa för att jag skulle köpa nya skor men skulle bara gå hem med hanne men eftersom jag skulle köpa nya skor så åkte jag bil och då följde hon med

men sen var jag inte med henne , hon följde bara med när jag skulle köpa skor ;S

2010-03-25 @ 16:09:15
Postat av: Mandis<3

Varför va jag OMOGEN!? ;O Har jag gort något dumt elr? Smsa mig varför

2010-03-26 @ 18:39:00
Postat av: den bästa! ;)

fö att du lååste? -.- :P

2010-03-27 @ 09:52:33
Postat av: Amanda:)<3

Jaha..men vi öppnade sen :)<3 Det var bara skoj -.-

2010-03-28 @ 18:10:27
Postat av: Saga

manda! de var ju du som låste.

2010-03-30 @ 18:11:34
Postat av: Manda:)<3

Jaa...men jag skämta :P jag erkänner att det var onödigt men ni kunde gå andra vägen :D<3

2010-04-06 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0