sorry!

hejsan bloggen ! :)<3
vaknade precis
ska snart äta fruckost - mina favo flingor :)
men först ska jag bärätta lite om igår och i förrgår

FÖRRGÅR
SKOLAVSLUTNING! och efter det så drog jag, saga och emma
till
UNGDOM 142 hahah spådde mig och då fickjag reda på att
jag kommer få 12 nya vänner i sommar
(som stannar kvar)
och så sa hon att jag är : snäll,pigg,glad,rolig,lättsam och att jag är pratglad :)
ganska bra va? :)
sen slaggade ja hos emma.

IGÅR
drog ja och emma till stallet.
sen såg jag på sista avsnittet på wampire diarres 
(följer den serien och har sett alla avsnitt)
det var fett dåligt
asså det finns en killle som heter stefan och han är typ as söt
han dricker inte mänisko blod!
han är typ den snälla.
och typ nu så stack nåra knivar genom honom
så Elena (hans flickvän som ine är vampyr) lät honom bita henne  så att
han skulle överleva men
det sista man fick se asså
när han var hemma hos sig
så satt han med massa tomma blod påsar
och en full som han satt och drack ur !
så det var fett dåligt !



planer för idag :

fest hos saga
man ska typ va ett djur så jag ska
va en kisse ;)

KISS

SAGAA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0