sjuk huset

tjena bloggen
inatt så slaggade emma hos mig
och jag hon och vincent hadde fett flumm på studs mattan hahha
och typ kl 06.14 imorse så vaknade jag avv att
jag blodde näsblod
sen så slutade det efter ett tag
sen vakna jag vid 10.00 igen
då blödde det ännu mer osv osv osv
sen fortsatte det blöda skit mycke
och det blödde typ i en och en halv timme
så jag ringde mammi
och sen åkte vi till sjukhuset
och där fick jag ngn sak som stoppar blödningen
sen slutade det och då åkte jag hem
och då så käkade jag och vincent billys pizza
sen fixade jag mejj inann jag och emma drog ut
men kom hem för typ en halv timme sen
hahha jag och e,mma
var hejar klack till först
filip (inmte i min klass) och hans kommpis
men sen så vart vi sura på dom
har glömt bort varför men då
hejade vi på enez (stavning)
och neytan
jusste ni kanske inte visste det men mathilda är i Irland
men är lite sur för att hon inte ens har skrivit det här på bloggen -.-

ajja nu ska jag väll sova tror jag ?

KISSES //''

sagaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0