saga <3

hejhej bloggen nu sitter jag och chattar
annars gör jag ingenting förutom att tråkkka
har skit tråkigt
har ringt typ saga 7000 gånger men svarar inte -.-
undra om hon vill slagga här men nu är det för sent
men i morgon ska jag vara med henne och bada i
poolen så då kommer jag nog komma lite nya bilder
i övermorgon komer inte jag blogga för att det är midsommar ellerjag
åker varje år till mina kompisar och typ sover över  osv.
jag skulle vara med emma idag men hon var med julia så att jag
var inte med henne
mm
har typ inga nya bilder sorry men här kommer det äm gammal bild


BJUUUDEDDEEET
SKIT FUL

puss <3


Kommentarer
Postat av: henke

Snygg ;D

Fiick ta min syrras blogg XD

2010-06-23 @ 22:03:27
URL: http://moasnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0