Ireland : D

hejhej bloggen förlåt att jg intear skrvit något men jag eller papap
HAR INTE HAFT NÅTT INTERNET så att
det är lite svårt att skirva nu sitter jag med lily och typ har skit tråkit
vi ska idag eller i morgon sova över hos några vi känner blir ingen bloggning
då heller och JJUste jag ska få converze<3
i leobard kulkul <3
jag har typ inet att skriva om men
typ när jg komme hem til swe ska jag fråga mumy
om saga kan sova över eller ska
ialafall vara med henne älsklign <3
ochbada i poolen :)
nu har vi varit här i 3 dagar ska vara här i 10 en vecka kvar :O
men nu är oxå emma och ag samms omni hadekollat på komentarerna :)*
aja nu kommer en bild





ahah :P
aja
ska da nu och köpa converze hej då <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA! Vilken stavning "CONVERZE" det stavas "CONVERSE" XD

2010-06-17 @ 14:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0