ECLIPSE

wiiiiiiiiiie saga är värkligen bäst !
hon har fixat två biljetter till premiären av eclipse :D<3
har väntat skit länge på att den ska komma :D<3
men ska snart dra till saga och sen kanske vi badar i sjöängen elr ngt? 
om det blir lite finare väder :P
förlåt för att jag har vart så dålig på att blogga men jag hinner faktist inte
för i förrgår sov jag hos mathilda och igår så 
åkte vi och firade midsommar och kom hem typ 12 
och då pallade jag inte blogga 
men på lördag så åker jag till turkiet IGEN :P
men nu åker jag med mamma, halv pappa  och vincent 
om bi har jätte tur så kommer vi till 
AQUA PARK
där finns 22 pooler och 27 vatten rushelkanor :O<3
hoppas :P
men nu ska jag göra mejj i ordning och äta fruckost och  sen dra till saga ;)

aja 
puss o kram skumbanan ;)


///

SAGGAAAAAAAA <3


 


Kommentarer
Postat av: denise

haha saga jag har vart där asså i den där agua parken<33

2010-06-26 @ 18:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0