bästa veckan , blöta pussar och trött

hejsan alla söta bloggläsare eller borde jag kanske
säg god morgon :)
hahahah rubriken säger myket men inte allt så nu ska jag förklara
ang BÄSTA VECKAN
de e så att imorrgon så ska saga och victor finessi följa med oss till skara sommarland :D <3
fan va nice och dan efter så sover jag och saga hos hennes kussiner
och dan efter det så ska vi gå på premiären av eclipse :D
whihihi är fwett glad ju ! :)

ang BLÖTA PUSSAR
hahhahah igår på kvällen så var vi hos mina grannar :)
asså dom är typ världens snällaste
men ialla fall när jag kom dit (asså pappa var redan där)
så typ kommer en hund springandes mot mejj och böörjar hoppa o ville leka hela tiden :P
sen så höll han på så
men sen så fick jag ngn efterätt av Ingela asså det e en som bor där
och då så kunde jag knappt äta den för hunden hoppa upp i mitt knä och började slicka på mig så att
jag vart helt blöt xD
men sen när han sov var han skit söt för han hadde en typ handuk
på sej och så snarkade han ^^
hihihi
a sen så var vi där till 02.00 sen gick vi hem och då somna jag direkt

och  det är därför jag är trött .P

aja ska fixa mejj o äta frukost och sen dra till saga :)
hahahhah visste ni att jag och  saga ska göra en serie asså en sån man ser på
innte ritar  ahahha
men ni kan se den på
sagas söta blogg :)
men jag säger till när den är  klar :)
www.bbarasagaa.blogg.se

KISSES //


sagaa




skara sommarland


hunden inte den men samma ras :P


eclipse =)


turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0