14:02

                               hejhej bloggen idag ska jag på fest
                              idag har matilda och gabbe gjort slut YES nej asså
                        inte så att det inte får vara ihop men asså han blev lite koko
när han var ihop med henne 
men nu är det bara jonte kvar da 
men juste det kankse allla vet att  det är 
SKOLAVSLUTNIG <3
ååhh fann vad chill asåå
nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart
göra mig ordnig till festen 
Jag kan f*n inte fatta i morg är det skolavslutnig och 
imorgon så kommer jag åka till grönan kommer typ inte hinna
blogga då men kommer sakna 
Jonte , Saga , Saga , Gabbe
Älskar mest (L)           

        



Saknar er ! <3
ni är f*n bäst (L)

Kommentarer
Postat av: ....

Hoppas du får jätte roligt(not)

:O Hoppas du är nöjd över dig själv nu!

2010-06-10 @ 19:24:51
Postat av: Anonym

Vadå bara jonte kvar ni gillar viss att såra andra och det trodde jag fan inte om dig mathilda

2010-06-11 @ 03:49:00
Postat av: mathilda ?

asså har jag sagt något eller ? säg säger inte att ni blir konstiga när ni blir ihop ? det var gabbe ...

sluta snacka skit om mig :'(

2010-06-11 @ 21:24:07
Postat av: Anonym

vadå snacka skit om dej har jag gjort ngt mor dig eller????

2010-06-13 @ 10:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0