sports camp <3

hejhej bloggen det var jätte länge sen för att<3
först skulle jag till mammas kompisar
med linnea
efter det åkte jag  till stadium sports camp fett kul
det är typ sveriges störst läger aa
och då var jag där i en vecka aa så
jag har inte kunnat blogga
imorgon ska jag kolla på eclipse
med emiiss som att saga gick med saga .l
aja men nu sitter jag och jag ingeting
skulle ha varit med emma hemma hos hennes mormors ställe
men det gick inte så jag är bara hemma och håller på att
döö så varmt
JUSTE jag träffa jätte många kompisar på lägret som hette
alva ,emma, ebba,fanny,alexandera(alex),amanda,flippa osvosv .
imorgon ska  jag kanske åka till landet igen i en vecka kommer inte kunna bloggga då
efter en vecka ska jag oxå till gbg och gå på liseberg och trfäffa mammas
andra kompisar så att i sommar kommer det inte bli så mycket bloggnig
för mig aa här kommer lite bilder från när jag och saga åkte hem från citygross
ahah





snygging ;) <3



suddig :O
för bussen lagga :P







hare gött (A)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0