sorry!

förlåt för dålig update men ni får räkna med dålig update
nu på sommarlovet för då pallar ja inte sitta vid datan o ch nörda ?
men jag bärretar lite vad som har hänt dom senaste
dagarna -

i söndags var ja me saga , emma, och sofia :)
gick till centrum o köpte glass och lite saker hahahahahh
kommer ni  ihåg ?
- å vilken kvinna hahhahaha

sen sov emma hos mig

i går va ja me  emma hela dan :P

och i dag har jag vart med saga, emma, becca, anneli (stavning) och ida :)
vi hoppade över  hinder , hoppade studsmatta och dödade getingar ?
asså det var 6 getingar som flög in i emmas hus :O
jag  räknade faktist

ojusste vi har badat i sagas poool åsso :)

men ska dra nu
puss o kram

///

sagaaa


älskaaaaaaaaaaaaaar emmma määst så alla vet , så back of !!!!!!!! ;)<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0