grönan :)

hejsan bloggen
nu sitter jag hos emma :)
ska slagga här , vi kom nyss in  ahahhahahha vi bråkade med bose och glena
asså två skit ungar på gården
hahahahahh dom kastade sand på oss och då kastade vi tbx fast hårdare och i ansiktet
muahahaha sen slog dom oss men deras skor
och då tog vi skorna och  slog dom och sen så fick dom inte sina skor ^^ hahah
hämden är sweet
men jo idag var jag på grönan med emma och hennes familj :D
vi hadde fett roligtb :D <3
vi käkade pizza och hamburgare med pommes
sen köpte vi sluch emmas mamma betalade snält ? :)
sen  påvägen hem köpte vi remar hon betala det åckso :)
HAHAH  jusste sen spelade jag och emma lite hahahahha
jag van ett lejon och emma van en blå ko som vi kallar för dooooris
men  íallafall
imorron åker jag till pappa 
så mmmm men  nu  ska vi  göra  milkshake och  hälla det i våra sluch rör ;D


sooo cio biatches //


pusssssssssssss o kraaaaaaaaaaam

saggaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0