piff <3 puff <3 paff ;)

hejsan bloggichs ;P  kom typ nyss hem och nu gör jag typ

inget ? ;P

men  sista lektionen var typ bild
haha vi skulle blanda
färger och jag o gabbe var ju som vanligt egon ;P thaha
men iaf
haha jag är ju så klupig och vad tror ni ja gör ? :P
jo saga välter ut typ hela
glaset me vatten ! aa ni vet ju hur ja e :) 
men sen typ gick ja hem me saga (inte jag ;) )
och emma  :)<3 sen kom typ micha -.-  fett dum ja svär han ba om ni pratar så kastrar
ja snöboll på er ;S störd? aa
men sen drog vi o typ käka istappar ;) ?
haha a men typ de va de men jusste om ni unrar över så kan ja beretta att
de piff = mathilda , puff = saga ( jag ) och paff =  gabbe

mathilda och gabbe fattar ni e bäst ;) <3



 puss o kjam skjum banan :)<3

// puff ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0