saga ♥ twilight

If you hate Twilight 








you hate me








if you think Edward Cullen is a monster








you think i am








if you think that Rosalie is a bitch








you think I am a bitch








if you you think Alice is crazy








you think I am crazy








And if you think that Esme,Carlisle,Jasper,Emmett and Jacob are dangerous








you think I am








Om du är ett äkta twilight fan kopiera och lägg in på din blogg ^^



Jag är arg och ledsen

Men jag vet att 
Jasper vet, så jag behöver inte säga det till någon annan

Jag är kär
Men Edward
 vet hur det känns, så jag tänker på honom

Jag är förvirrad

Men jag vet att 
Bella är det för det mesta, så jag tänker inte mer på det

Jag är kallad knäpp

Men 
Alice ser att det kommer hända fler gånger, så jag är beredd

Jag gick över gatan när det var rött

Men 
Charlie har ju varnat mig, så jag gick tillbaks

Jag bryr mig
Och det gör Esme
 med, så jag är lika glad ändå

Jag tar hand om mina vänner

Det gör 
Carlisle med, så jag känner mig inte annorlunda

Jag slog ner någon

Men jag vet att 
Emmett gör det hela tiden, så jag brydde mig inte om det


Jag älskar Twilight <3



Jag ska alltid minnas Bella, varje gång jag känner att jag inte räcker till.



Jag ska alltid minnas Edward varje gång jag känner mig älskad.



Jag ska alltid minnas Jacob varje gång jag är med äkta vänner.



Jag ska alltid minnas Carisle varje gång jag känner självkontroll.



Jag ska alltid minnas Charlie varje gång jag inte förstår en persons liv eller tankar.



Jag ska alltid minnas Reené varje gång jag gör något vansinnigt.



Jag ska alltid minnas Esme varje gång jag blir omhändertagen och omtyckt.



Jag ska alltid minnas Rosalie varje gång någon sägar att jag är vacker.



Jag ska alltid minnas Emmett varje gång jag känner styrka.



Jag ska alltid minnas Jasper varje gång jag ser ett ärr.



Jag ska alltid minnas Alice varje gång jag tänker på framtiden.



Jag ska alltid minnas Reenesme varje gång jag ser något annorlunda
.





Jag ska alltid minnas den FANTASTISKA författaren Stephenie Meyer varje gång jag tittar på en bok. För varje gång jag ser en bok, kan ingen av de mäta sig med Twilights äventyrliga kärlek♥
 ___________________________________________________________

ja man kan väll bara säga så här , SAGA ♥ TWILIGHT (A) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0