::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

hejsan svejsna svenne bananer ;)
idah har ja ju vart i skolan det var faktist väldigt kul :)
haha vi fick hamburgare hihi och
då hadde jag tagit gurka på min o sen drog ja en gurka på linus öra xD
så j'vla kul haha :P<3
o sen hadde vi typ gympa och sofia och erika var med på den
vet faktiskt inte varför elr typ för att dom ville ;P
ska väll typ va me emma snart tror ja
aja här kommer lite bilder ;)<3







jag som avatar ( den vart missbildad)






hihi jag som beyoncé






haha cp bild , jag som foki ;)






jag som kissie






jag som ngn emo faktikt ganska söt







hahaha jag som modell



aja här kommer några lite nårmalare




















otfit: blå mjukis dress
face look: maskara och vit kajal


// sagaaa


Kommentarer
Postat av: Mandis <3

Linus märkte väll inte först..att du drog gurkan på hans öra

2010-02-26 @ 17:41:28
Postat av: sötaste saga!

jooooo !

2010-02-26 @ 17:43:36
Postat av: MAndis <3

Han visste inte att det va en gurka :P

2010-03-01 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0