Tjjooobbre :)

tjjooobre nu ska jag snart fixa mig och jag håller
på att ladda över bilder det gillar ni elller ??
ajaj igår gick saga sötnos bark hem från skolan hon varr sjuk
efter skolan hade jag jossan amanda och saga.l skiiiittt kul först
bowlade vi :)
jag kom 2 tror jag
sen åkte vi till hanninge c
och åt på taco bar
sen gick jossan in p¨å BR
och sen gick vi till MC och köpte glass
sen åkte vi hem och jaag kollade på MÅNS MÖLLER
I LOVE MÅNS MÖLLER
med det är dåligt att 
det är så kort
aja jag skriver lite senare <3
hej då // MATHILDA :::D

FULASTE.SE

suddig -.-

göölliig <3

ÄLSKAR DIGG LILLLLAAA SSSYSSTER (((AAA ''


Kommentarer
Postat av: Emma

börjar ångra mig mathilda , jag ångrar mig lite att jag ställer upp för dig , skriver bra saker om dg , kallar dig lilla syster , skriver om dig överallt men vad fan får jag tillbaka ingenting , du har kännt mig längre än emma ljungqvist men ändå kallar du henne lilla syster , älskaling älskar dig till döden , det är inte kul att ge och inte få tillbaka , jag ger snart upp.....

2010-12-27 @ 18:29:55
Postat av: Emma

Förlååt .. ska lämna er ifred .. jag kan träffs dej emma .nån gång och lämna håret .. sen kan jag lämna er ifred .. glöm mig ...ni får leva era liv , jag mitt .. Jag vill att ni glömmer bort mig om jag har förstört erat liv

2011-01-31 @ 19:47:28
URL: http://glitterboomben.blogg.se/
Postat av: emma

ni kan bara glömma mig isf :'(

2011-01-31 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0