----<3


shenixen bloggen 8)
haha

ehm igår var det ju jul afton
och då var jag sjuk wääää ;(
spydde 9 ggr och mådde sjukt dåligt !
aja men det här fick ja iaf i jul klapp


* en svrt mini laptop

* bruna linser

* 1000 lösnaglar ;D ( 500 vanliga & 500 regnbågs färgade )

* nagel stylings kitt

* två choklad askar

* skit god perfym

* 3 st lipsmackers lepsyl

*svart puff ärmad tunika

* special kudde

* svarta uggs

* svart mössa

* lovika vantar med flis inuti

* svart tjock tub halsduk

* speciellt underställ

* skit fint lakan , pås lakan, och örngot

* rosa kofta

* lila spets BH med trosor

* lila annan BH

*gråa thights

* svarta thights

* rosa flies thights

* hela veckan strumpor

* platt tång

*rosa kofta

* röd stickad tunika

* skor

* 1,800 kr

* mys strumpor

* ungifär som tofflor

* grått linne

* lila linne

* mörk blått linne

* svart linne

* lila kort linne

* blinkande saga nyckelring

* jeans tights

och lite andra grejer som jag inte kommer på jusst nu ;P

och det som jag vann på jul lotteriet

* rexona deo spray

* tomte bloss

* bilar påse

* jul kalender

* ljus

* ficklampa

* perfym

* choklad påse

och massa andra små prylar ;P





nu sitter  jag och dricker min ny pressade apelsin juice :) yummi

imorgon blire skridsoåkning med min lilla älskling emma :D
 
aja puss på er //


sagaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3


Kommentarer
Postat av: SAGISHHH!

fyfan vad mycket du fick gmn!!

omg vad jag saknar dig!

bara så du vat ska du få en liten extra hemma-gord julklapp av mig sen ;) <3



2010-12-26 @ 15:50:51
URL: http://bbarasagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0