justin bieber !

han är så J'vla söt ju!
fan typ sötast i världen  awww
asså ååå vill skrika
fannn han är så braaaa love him so fuc'ing mutch


joo asså nu är det så att saga och emma har fått bieber febern !
det är ett  väldigt våldsamt virus
dom som drabbas blir svårt skadede och börjar dräggla så fort dom ser en bild på så kalade "JB"

hahhahaahhahah saga är kär ! (A)

saga och emma har suttit och kollat bilder på honom hela dan
och lysnat på hans låtar " vi drågade justin bieber"

hahahah vet ni vad jag frågade emma  ?

hahah nä det vet ni inte och kommer inte att få göra heller  så det så
haha dom enda som vet är jag emma och becca
hahah jag e sjuk haha kan alla kineser kung-fu ?
vad fan tänker jag med ?
hahahahhahhahahahahhahahahahhahahah

aja 

haha jag och emma ska skika brev till nm  x)

men här snart kommer ngra  vidior på sötisen!

KISSES //

sagagagag

<3 bieber




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0