grönan idag med emma :)

hejsan bloggen snart drar jag jag och emma till grönan :)
fan fan fan fan
lovade henne att åka frittfall ;O näeeeej
fan asså
ajja måste hålla vad man lovar så jag antar väll att jag inte  har ngtt val -.-
men durde och yassin kanske ska träffa oss där :) men jag troro faktiskt inte det
men dom sa iallafall att dom skulle komma :P
men på lördag ska ja typ dit och träffa diddi :)
hahahahah saga och emma var ju där igår och deras mål var att åka uppskutet
så hoppas att dom gjorde det ;)
igår typ så gick jag och emma till skogås c och köpte power king :)
hahahah det fattades 4 kr
sen mötte vi durde och yassin och dom ba - va gör ni
vi - vi SKA köpa powerking men det fattas 4 kr
yassin ba- men durde vi ger dom 2 kr var
durde- men yassin din tönt ,sen gav han oss en tia
och yassin gav oss  4 :D tur man känner dom da ^^
så tack till dom :)! <3
sen var vi med dom ett tag sen drog dom

aja måste dra nu så puss o kram


// sagaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0