<3

hejsan bloggen
justt nu sitter jag och nördar jb och Facbook
jo det var ganska läge sen
jag bloggade så bärretar lite vad som har hänt
torsdag - grönan med emma
fredag- bio = karatekid
den är sjukt bra en av mina favoriter ! (A) <3
hahhah efter att ha sett den filmen så har jag börjat tro att alla kineser kan karate ;O <3 
den äger ;) rekomenderar den värkligen ! :) omg ni måste se den ! love it
sen så har jag vart med emma
och igår så var jag med saga och emma :D
ni är dom som betyder mäst för mej !
det är ni som lyser upp min dag
ni är så otroligt underbara
mina sötnosar
jag älska er mer än något på denna jord !





min nya favorit låt ! älskar  låten den är mend i slutetav karate Kid ! <333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0