S <3 D - 22.14

hejsan svejsan svenne banan barn,
eh idag så typ vaknade jag av att min lilla bebis diddi
ringde och väkte mejj kl. 10.43 elr ngt
asså låg och såv så hon skulle ringa upp lite senare XD<3
men
sen gick jag typ upp och såg på tv och sen åt jag frukost
sen såg jag på true blood
asså vi lånade hela första sesången av min kussin så
jag har sett lite avsnitt då och då och nu har jag äntligen sett klart alla avsnitt;P
det tog 12 timmar -.-
sen typ bytte jag om och drog till stallet men när jag kom dit var det stängt
jag hadde glömt att det inte var öppet -.- vilken nöt jag är asså ? :P
men nu sitter jag och chattar med bästaste becca :D <3
och här kommer väckans planer :

MÅNDAG : typ tror att jag ska va me saga elr ngn :P

TISDAG : ridning

ONSDAG : typ slagga hos diddi elr så slaggar hos henneh ngn annan da men ifall det går för henne så blir det på onsdag :)<33
saga bark saknar sin denise hammren (stavning )

TORSDAG : är med diddi :)<3

FREDAG : åker till mamma & är med emma

LÖRDAG : typ är med emma i think ? :)

SÖNDAG : stallet :)<3


K_I_S_S_E_S //

sagaa



 


Kommentarer
Postat av: Saga<3

saga,kan inte vi göra not nån annan da? kanske imorron (tisdag) om du inte ska vara i stallet hela dan.

:)

2010-04-05 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0