Livet ut (A)

Hejsaan svesann bloggen jag har typ inte haft tid med att blogga emn nu har jag det haha
aja nu är jag i irland sitter här med lily och typ kollar på bloggar men har typ inget och skriva men aja
en sak har jag och skriva som är 12 bokstäver





                                                                      Älskar dig         ♥                                                                     



Dem orden betyder mer än bara 12 ord



Det känns som vi har känt varandra hela livet men det
är bara 4-3 år



alltid vi två älskling















Kommentarer
Postat av: emma

älskar dej mathilda saknar dej<33

2010-04-14 @ 09:02:34
URL: http://brunettternaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0