JAG ÄLSKAR DIG ...♡

jag älskar dej grymt syster!♡
du är det finaste som finns..
du är som min egna lilla solstråle..
du är som ängel sänd från åvan..
du är så otroligt underbar!
varge gång jag är med dejj får du mej att må bra.
har alltid som roligast med dej och vi har så sjukt många och roliga minnen, kommer du i håg när vi blev jagad av milles farfars bil och vi ba - vart gömmer vi oss om han kommer ? - soptunnorna!
förut var vi nästan ute varge kväll och busade
men vad fan hände ? .. inget är som det var förut "/
saknar den tiden .
men vill att du ska veta att jag har alltid älskat dej och kommer göra nu, i morgon, och föralltid!
kommer alltid stå vid din sida vått, tort, eld och vatten
oavsätt vad!du är den finaste personen på jorden
och du har ett ♡ av renaste guld!utan dej är jag
KINGEN UTAN K!.
ler du så ler jag
gråter du så gråter jag
skrattar du så skrattar jag!
 jag avslutar den här pressen
med 5 ord, 23 bokstäver och en och en otroligt stor betydelse!

SAGA ÄLSKAR SIN EMMA JONSSON


HITTADE INGEN ANNAN BILD (a)<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0