ändrade planer :P

hejsan bloggen
eh,
idag så har jag faktikt städat mitt rum för en gångs skull xD
och så har jag lyssnat på justin bieber 5 timmar i sräk nu -.- :P
ifall ni inte visste det så ska han komma till sverige i maj :D<3
ska ju såklart gå  ngn som hänger me då?
men asså datumet är inte bästemt än "/
men jaja
ähm det har blivit ändrade planer -

TISDAG  (imorrn) : Inget stall, ist åker jag till diddi kl  8 imorrn gud hur ska ja kunna
vakna så tidigt ? GOSH
aja men sen sover jag hos diddi ända till på fredag
och då blir jag sjutsad av hennes pappa men då
måste jag gå upp kl 5 :O ! GOSH ASSÅ
och diddi kanske ska följa med och sova hos mejj till på söndag :)<3
haha vi ska ha det bäst asså! (A) <3



men ska typ packa snart så här kommer packnings listan :P


1.  tandborste.
2.  pyjamas
 3. nesisär med body lotion, nagelfil, läpsyl och en spegel :P
4. borste
5.  under-kläder
6. en extra munkis
7. skolkatalogen
och sist men inte minst min älskade mobil ! (A)<3

aja det var allt
KISSES//

sagaa


ojusste vill bara skriva en sak till jonte o gabbe-

ni lyser upp min dag varje dag utan er är fucking sämst !
vill att ni ska veta att ni är sjukt underbara & älskade !
älskarr er grymt mkt!
har känt dejj jonte nästan hela livet och dejj gabriel har jag känt i snart 6 hela år
men jag kommer aldrig svika er vad som händer !
finns här för er vad som en händer!
kom i håg det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0