läger!<3

hej vi har varit på lägerme klassen.Faktis riktigt mysigt! (A) först när vi kom dit skulle vi äta MEN jag hadde glömt saladen hemma -_- ! men aja sen typ gick vi in i typ (HUSEN)? elr va man ska säga men det ma sover i :P o gick in o typ blåste upp min upplåsbara madras o sont o sen typ chillade vi lite åt lite godis å så sen gick vi o bada i ett HAV! m de va ganska långt dit !. sen bada vi o hitta typ massa baby grodor!. a men på väg hem från havet såg vi en OOOORRRRMMM! :$ o en i min klass tog upp den yiuuu! men sen holde ja o några andra på att fälla ett träd XD vi e lite sjuka :P . sen på kvällen satt vi o grillade marsmallows (elr hure stavas) mm o typ när vi skulle sova ramlade en plåt rakt ner på min kommpis o ja o några till låg o garvade hela tiden men alla vart typ sura på oss -_- .a o sen vaknade vi kl 7!!!!! :O oj va mycke ja har skrivit men nu ska ja inte skriva mer aja puss så länge da !

puss & kram / saga

Kommentarer
Postat av: emma<3

a sööt blogg puss <33

2010-01-14 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0